Estetyka to jeden z kluczowych aspektów serwisu technicznego

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2016 12:19

Serwis techniczny musi być dostosowany do indywidualnych potrzeb placówki. Każdy sklep musi jednak zwrócić uwagę na 3 aspekty: efektywność energetyczną, stan techniczny wyposażenia oraz estetykę.

Ta pierwsza bywa mylnie rozumiana wyłącznie jako płacenie niższych rachunków. Trzeba ją zaś postrzegać jako element, który może się przełożyć na wzrost sprzedaży. Efektywnością energetyczną, w kontekście biznesowym, można nazwać wielkość przychodów salonu w przeliczeniu na 1 kilowat zużytej energii. Dużą uwagę należy zwrócić też na klimatyzację, oświetlenie, instalacje elektryczne i systemy informatyczne. Systematyczne, czyli adekwatne do potrzeb, przeglądy wydłużają cykl życia i podnoszą efektywność działania sprzętu. Zmniejsza się też ryzyko wystąpienia awarii.

- Usługi serwisu technicznego wpływają na zachowanie ciągłości pracy i czynią go bardziej atrakcyjnym dla klientów. Prosty przykład: sprawna klimatyzacja, gwarantująca odpowiednią temperaturę w lokalu, czy też kompletne oświetlenie – mówi Sławomir Halbryt, prezes zarządu SESCOM S.A., firmy świadczącej usługi facility management.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane