Euro 2016 pomaga sieciom zbliżyć się do polskich konsumentów

Autor: www.dlahandlu.pl 2 czerwca 2016 11:15

Euro 2016 pomaga sieciom zbliżyć się do polskich konsumentów fot. materiały prasowe Biedronka

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej mogą pomóc sieciom handlowym w podniesieniu sprzedaży i zbliżeniu się do polskich konsumentów. W nowych spotach telewizyjnych Lidl podkreśla ofertę licencjonowanej przez UEFA kolekcji ubrań, a Biedronka zaznacza, że jest oficjalny sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.

- Z myślą o wspaniałych polskich kibicach, Lidl przygotował specjalną promocyjną ofertę: oficjalne, licencjonowane przez UEFA stroje dla małych i dużych futbolowych fanów od soboty 4 czerwca jak również wybór wyśmienitych gatunkowych piw oraz przekąsek od poniedziałku 6 czerwca. Odwiedź więc sklepy Lidl i przygotuj się na sportowe emocje! - tym hasłem Lidl zachęca konsumentów do odwiedzenia swoich sklepów. 

Również Biedronka, jako oficjalny sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski, przygotowała dedykowany asortyment dla kibiców piłkarskich. W sklepach znalazły się m.in. oficjalne produkty reprezentacji z wizerunkami zawodników. Na klientów czekają również konkursy z nagrodami. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Wspieramy naszych”.

Dodatkowo tygodnik telewizyjno-poradnikowy „Kropka TV”, dostępny wyłącznie w sieci sklepów Biedronka, przygotował specjalny „Magazyn GOL i Kropka”, w którym będzie można znaleźć plakat z polską reprezentacją piłkarską wraz z farbkami do twarzy i wuwuzelą.

Biedronka jest oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od czerwca 2010 roku i pozostanie nim przynajmniej do czerwca 2018 r. Działanie to ma na celu integrację różnych grup wokół pozytywnego zjawiska społecznego, jakim jest kibicowanie reprezentacji.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane