Euro Sklep: dzięki kryzysowi przyciągnęliśmy nowych franczyzobiorców

Autor: dlahandlu.pl 1 czerwca 2010 08:19

Euro Sklep: dzięki kryzysowi przyciągnęliśmy nowych franczyzobiorców

Zdaniem Ryszarda Grabowca, z-cy dyrektora ds. rozwoju sieci, pozornie niekorzystny czas spowolnienia gospodarczego przełożył się na większe zainteresowanie przedsiębiorców franczyzą. - Wielu z nich właśnie wtedy zdało sobie sprawę, że w grupie siła, że razem można zdziałać więcej. Paradoksalnie więc, czas dekoniunktury może być korzystny dla rozwoju sieci - powiedział przedstawiciel Euro Sklepu.

Ryszard Grabowiec podkreśla, że nowi członkowie sieci są coraz bardziej świadomi mechanizmów rządzących sprzedażą. - Sami zgłaszają chęć uczestnictwa w szkoleniach, zwłaszcza tych, które dotyczą merchandisingu.
Jako franczyzodawca wymagamy od sklepów spełniania określonych standardów. Wszystkie placówki stopniowo zostaną poddane remodelingowi. Musimy bowiem konkurować ze sklepami znajdującymi się w najbliższym otoczeniu. Wyniki pokazują, że to słuszna strategia - dodaje z-ca dyrektora ds. rozwoju sieci.

Euro Sklep S.A. to organizacja handlowa o 100 proc. polskim kapitale. Zrzesza ponad 600 sklepów. Przez długi czas była obecna głównie na południu Polski. Po przejęciu sieci przez Grupę Emperia sieć prowadzi ekspansję na nowe obszary.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane