Euro Sklep: marzec okazał się bardzo zyskowny

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 8 czerwca 2010 11:49

Ryszard Grabowiec, z-ca dyrektora ds. rozwoju sieci Euro Sklep, I kwartał br. zalicza do udanych. - Przychody są większe niż w analogicznym okresie roku 2009. Bardzo dobry okazał się marzec, kiedy klienci wydawali u nas więcej pieniędzy w związku ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi - mówi serwisowi dla handlu.pl.

Ryszard Grabowiec przyznaje, że decydujący wpływ na wyniki poszczególnych sklepów ma ich lokalizacja. - W naszej sieci mamy sklepy, w których zapanowała stagnacja. Te lokalizacje się nie rozwijają, sprzedaż pozostaje na tym samym poziomie lub spada. W pierwszym kwartale nie pomogła nam ciężka zima. Wielu kupujących, szczególnie z mniejszych miejscowości, rzadziej robiło zakupy w tym czasie - dodaje , z-ca dyrektora ds. rozwoju sieci Euro Sklep. I podkreśla, że liczy na dobre wyniki na koniec roku, bo sieć prężnie się rozwija. W kwietniu ruszył pierwszy sklep w Warszawie. Właśnie w stolicy sieć chce mocniej zaznaczyć swoją obecność.

Euro Sklep S.A. to organizacja handlowa o 100 proc. polskim kapitale. Zrzesza ponad 600 sklepów. Przez długi czas była obecna głównie na południu Polski. Po przejęciu sieci przez Grupę Emperia sieć prowadzi ekspansję na nowe obszary.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane