REKLAMA
REKLAMA

Eurocash dokona racjonalizacji marek franczyzowych

Autor: portalspozywczy.pl 31 stycznia 2011 20:50

- Sieci franczyzowe przejęte wraz z Tradisem pozostaną takimi, jakimi są obecnie. Oczywiście w pewnym momencie trzeba będzie dokonać racjonalizacji i pozycjonowania marek franczyzowych ponieważ nie ma sensu utrzymywać sklepów naszych klientów pod różnymi markami, ale realizujących tę samą koncepcję biznesową - mówi Luis Amaral, prezes Eurocash, pytany o ujednolicenie szyldów sieci handlowych przejętych wraz z Tradisem.

REKLAMA

Jednak jak zaznacza prezes to są rozwiązania, które należy wypracować wraz z klientami Eurocashu. - My tych sieci nie mamy na własność, jedyną rzeczą, której jesteśmy właścicielem to marka. Ważnym elementem naszego modelu biznesu jest to, że opieramy się na przedsiębiorczości naszych partnetów - tłumaczy.
Luis Amaral nie chce mówić o tym, kiedy dojdzie do ewentualnego ujednolicenia marek sieci franczyzowych w ramach Grupy Eurocash. - To nie jest priorytet - wyjaśnia.
Do Grupy Eurocash należą, także sieci sklepów franczyzowych: Delikatesy Centrum, ABC, IGA i Zielony Kłos. Wraz z przejęciem Grupy Tradis do wymienionych marek dołączą także sieci Lewiatan, Milea, Groszek, czy Euro Sklep.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA