Eurocash: Handel tradycyjny ma przed sobą dobrą przyszłość

Autor: dlahandlu.pl 13 lutego 2012 11:15

Eurocash: Handel tradycyjny ma przed sobą dobrą przyszłość

To prawda, że co roku upada wiele małych sklepów. Jednak cały sektor handlu tradycyjnego ma przed sobą dobre perspektywy. Świadczyć może o tym dobitnie fakt, że w nasze szkolenia dla franczyzobiorców zaangażowali się najwięksi producenci FMCG - Coca-Cola, Unilever, Carlsberg, Animex - mówi Pedro Marthino, członek zarządu Eurocashu.

I dodaje, że większość konkurentów narzeka, że kondycja handlu tradycyjnego podupada, ale nie robią nic, żeby to zmienić. Eurocash dzięki długofalowym szkoleniom franczyzobiorców zamierza powalczyć o wzrosty w handlu tradycyjnym. Zdaniem Pedro Marthino ten projekt ma wszelkie szanse powodzenia, bo producentom zależy na zahamowaniu spadków sprzedaży w handlu tradycyjnym, a to jest możliwe tylko dzięki edukacji.

- Na szoleniach przekazujemy więdzę na temat wagi lodówek w procesie sprzedaży piwa. Zdarza się bowiem, że w małych sklepach, nawet jeżeli jest lodówka to nie jest podłączona do prądu. W ten sposób traci klient bo pije piwo gorszej jakości, jak i sklep, bo przechowuje towar w gorszych warunkach, który szybciej traci swoje walory - mówi Paweł Piwowar, wiceprezes Carlsberg Polska. Firma postrzega  swoje zaangażowanie w projekt, jaką inwestycję w zwiększenie swojej sprzedaży w handlu tradycyjnym, który odpowiada za 50 proc. udziałów sprzedaży.

W podobnym tonie wypowiadają się inni producenci przekonując, że Eurocash daje im dotarcie do właścicieli sklepów i pracowników, którzy bezpośrednio spotykają się z klientami i dzięki lepszej prezentacji produków mogą wpływać na ich sprzedaż.

Zdaniem Pedro Marthino handel tradycyjny ma przed sobą świetne perspektywy, trzeba mu tylko pomóc w lepszym zorganizowaniu i stworzeniu przeciwwagi dla pozycji handlu nowoczesnego.Zdaniem Michała Wiśniewskiego, dyrektora działu doradztwa we franczyzie, Profit System doświadczenie i wiedza franczyzodawcy pozwalają partnerom uniknąć pomyłek w biznesie i zwiększają gwarancję sukcesu. Koncepty, które polegają na luźnej współpracy z franczyzodawcą niosą większe ryzyko niepowodzenia. Co prawda licencjobiorcy są bardziej samodzielni, ale częsty brak doświadczenia w biznesie może powodować błędy i obniżenie rentowności ich placówek.

 

 




 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • nie czytam forbsa 2012-02-13 11:32:43

    Pan ładny zapomniał dodac ,że chodzi o perspektywę jego mocodawców z JMD

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane