PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Eurocash: Nie będziemy wyróżniać żadnej sieci w naszych strukturach

Autor: dlahandlu.pl 9 lutego 2012 13:33

Po zakupie grupy Tradis i przejęciu jej sieci franczyzowych Eurocash zamierza sprawiedliwie zarządzać wszystkimi logo sklepów, które znalazły się pod jego wpływami. - Pozwolimy wszystkim uczciwie konkurować na rynku, niezależnie od tego pod jakim szyldem działają. Dla wszystkich mamy takie same warunki zakupu i od starań franczyzobiorców zależy tylko, jak będą sobie radzić na lokalnym rynku - przekonuje Pedro Martinho, członek zarządu Eurocash.

Dlatego w 2012 roku do Akademii Umiejętności, programu szkoleniowego dla franczyzobiorców, dopuszczane będą kolejne sieci, które Eurocash nabył wraz z zakupem Tradisu.

Obecnie ze szkoleń i warsztatów mogą korzystać franczyzobiorcy sklepów Iga, Delikatesy Centrum, abc i Zielony Kłos. W 2012 dołączą do nich sukcesywnie franczyzobiorcy Lewiatana, Groszku, Euro Sklepu. - Zależy nam na efektach, a nie na samych liczbach, dlatego będziemy szkolić franczyzobiorców kolejnych sieci w pewnej kolejności - dodaje Pedro Martinho.

Jego zdaniem lepsze efekty przynosi twarda franczyza, czyli działanie w mocniejszym zespoleniu z dystrybutorem, ale decyzję dotyczącą działania pod określonym logo Eurocash zostawia poszczególnym franczyzobiorcom. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9545

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane