Eurocash przeznaczy na Akademię Umiejętności kilka mln zł rocznie

Autor: dlahandlu.pl 26 września 2016 21:05

Eurocash przeznaczy na Akademię Umiejętności kilka mln zł rocznie fot. materiały prasowe Eurocash

27 września na konferencji dla franczyzobiorców Grupy Eurocash zaprezentowana zostanie nowa wersja programu szkoleniowego dla wszystkich właścicieli sklepów franczyzowych Eurocashu - Akademia Umiejętności Eurocash (wcześniej z programu mogli korzystać franczyzobiorcy Delikatesów Centrum).

Firma zamierza przeznaczać na program kilka milinów złotych rocznie. W 2011 roku Akademia Umiejętności kosztowała Grupę Eurocash 7 mln zł.

Konferencja inaugurująca nową odsłonę Akademii zgromadzi na PGE Stadionie Narodowym w Warszawie 4,8 tys. franczyzobiorców sieci Delikatesy Centrum, abc, Groszek, Lewiatan, Euro-Sklep i Gama.

-  Dzięki szkoleniom i inwestycjom w nowe formaty Grupa Eurocash daje właścicielom sklepów narzędzia, żeby konkurowali ze sklepami Biedronka, Rossmann czy Carrefour - wyjaśnia Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash

Eurocash całkowicie uzależniony jest od handlu niezależnego. I choć od 20 lat słyszę prognozy o śmierci handlu tradycyjnego, to cały czas należy do niego blisko połowa rynku FMCG, a Eurocash jest 2. po Biedronce największym dystrybutorem w Polsce - dodał Amaral. Jak zaznaczył prezes Grupy Eurocash na przestrzeni ostatnich 12 lat firma zainwestowała w przejęcia rynkowe 2,5 mld zł. A wielu międzynarodowych graczy jak Casino czy Tengelleman musiało się wycofać z Polski, pomimo, że zainwestowali w perspektywiczny kanał nowoczesny i wyłożyli na rozwój spore środki. 

Akademia to projekt składający się z trzech, uzupełniających się segmentów: kursów i programów szkoleniowych online, warsztatów praktycznych prowadzonych przez wewnętrznych trenerów oraz konferencji, które są miejscem wymiany doświadczeń franczyzobiorców.

 - Wspieranie konkurencyjności polskiego niezależnego handlu to jeden z priorytetów Grupy Eurocash - twierdzi Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash. - Rzeczywistość rynkowa od wielu lat stawia przed właścicielami sklepów wyjątkowo trudne wyzwania. Jednym ze sposobów przetrwania na rynku opanowanym przez ekspansywne sieci handlowe było dla nich zrzeszanie się w systemach partnerskich i franczyzowych. Obecnie kluczowym celem wydaje się przekonanie producentów, by oparli swoje strategie sprzedażowe nie na dyskontach i hipermarketach, lecz na handlu niezależnym. Przyszłość należy do profesjonalnych przedsiębiorstw detalicznych, atrakcyjnych dla kolejnych pokoleń właścicieli sklepów. Przedsiębiorstw, w których obok sklepu spożywczego rodzina prowadzi profesjonalny sklep z alkoholami „Duży Ben” czy sklep formatu convenience „1minute”. Do tego kolejną ofertą takiego przedsiębiorstwa będzie kosmetyczny sklep z wyjątkową obsługą „Kontigo” i dojeżdżający na polską wieś „abc na kołach”. Takie przedsiębiorstwo odbuduje sprzedaż wybranych kategorii, korzystając ze sprawdzonych rozwiązań sprzedaży wina „Faktoria Win”, czasopism i prasy „Inmedio” czy oferty dedykowanych produktów marki własnej. By te rodzinne przedsiębiorstwa mogły się nieustannie rozwijać, konieczne jest równoległe poszerzanie wiedzy i wspieranie innowacyjności. Właśnie temu służy Akademia Umiejętności Eurocash - dodaje Amaral.

  • skunks 2016-09-29 19:11:32

    To sie powinno nazywać Akademia Bankructwa

  • polak 2016-09-29 19:06:56

    hahahahhah buahahahaha hehehehheheh powodzenia ci jeszcze co nie mają komorników na głowie

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane