Wtorek, 23 grudnia 2014 r.
Wiadomości Handlowe  |  10-02-2013, 11:28
Eurocash stawia na ekspansję hurtowni w dużych miastach
W minionych latach koncentrowaliśmy się głównie na ekspansji w mniejszych miastach, które oferowały nam lepsze warunki do rozwoju. Wraz ze wzrostem liczebności hurtowni Eurocash (obecnie 150 oddziałów) dalszy rozwój coraz częściej obejmuje także duże miasta, w których kolejna placówka ułatwia naszym klientom dojazd do naszych hurtowni - stwierdza na łamach Wiadomości Handlowych Ewa Borowska, dyrektor generalny Eurocash Cash & Carry.
Rozwój w dużych miastach Eurocash Cash & Carry rozpoczął się wraz z integracją zakupionej w 2010 r. hurtowni Batna, która posiadała trzy hurtownie typu Cash & Carry na terenie Warszawy. Jak zauważa Borowska w Wiadomościach Handlowych, drugi oddział w Poznaniu jest zatem naturalną konsekwencją rozwoju w dużych miastach Polski.

Do tej pory Eurocash otwierał przynajmniej 10 nowych obiektów rocznie. Jednak w szeszłym roku ekspansję terytorialną przyspieszyła integracja hurtowni Tradis Cash & Carry. Ewa Borowska podkreśla, że dzięki temu jej firma podwoiła roczne tempo rozwoju placówek Cash & Carry. - Pozostało nam jeszcze kilka "białych plam", które w najbliższym czasie zamierzamy wypełnić barwami naszego logo - zaznacza na łamach Wiadomości Handlowych.

 

 

 

WIĘCEJ INFORMACJI: Ewa Borowska RSS Eurocash RSS hurtownia RSS

POLECAMY W SERWISACH