Eurocash tworzy kolejną sieć franczyzową - Zielony Kłos

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2010 12:35

Eurocash tworzy kolejną sieć franczyzową - Zielony Kłos

Spółka Eurocash Franczyza zarejestrowała w Urzędzie Patentowym RP nowy znak towarowy dla sieci sklepów. Jest to nazwa Zielony Kłos i znak graficzny kłosu. Wszystko utrzymane w zielonej kolorystyce.

Jak wynika z naszych informacji do opracowania graficznej identyfikacji została zatrudniona firma graficzna Kontrast z Krakowa. Wizualizacja nowego layoutu sklepów została przedstawiona franczyzobiorcom już w marcu.

Na razie nie wiadomo, czy Zielony Kłos zastąpi istniejący na rynku koncept IGA, czy też będzie to nowa oferta skierowana do niezależnych właścicieli sklepów, którzy chcą rozpocząć współpracę we franczyzie.

Eurocash ma 505 sklepów pod marką Delikatesy Centrum oraz 3,7 tys. z logo abc. Firma prowadzi też sieć hurtowni cash&carry.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • zielony ktoś 2010-09-20 14:28:42

    przedmówca to debil. zielony, zielony ktoś baranie

  • złoty ktoś 2010-09-20 13:19:03

    na logo wyraźnie widać - Złoty Ktoś

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane