REKLAMA
REKLAMA

Eurocash w I kw. br. wypłacił pracownikom sklepów 1 mln zł w ramach działań motywacyjno-szkoleniowych

Autor: dlahandlu.pl 26 czerwca 2014 13:38

Eurocash w I kw. br. wypłacił pracownikom sklepów 1 mln zł w ramach działań motywacyjno-szkoleniowych

Przez ponad trzy lata funkcjonowania Akademii Eurocash z różnych form szkoleń skorzystało kilkadziesiąt tysięcy właścicieli sklepów i ich pracowników. Suma inwestycji związanych z realizacją programu to ponad 15 mln zł. Na 2014 rok przewidziano inwestycję w wysokości 5 mln zł. Wraz z rozwojem sieci sklepów wysokość środków będzie rosnąć.

REKLAMA

Akademia Eurocash to program podnoszenia kwalifikacji dla właścicieli i pracowników sklepów detalicznych. Szkolenia dla właścicieli i pracowników sklepów wraz z Grupą Eurocash prowadzą przedstawiciele takich firm, jak: Animex, Carlsberg, Coca-Cola, Indykpol, Rybhand, Spomlek oraz Unilever. Wkrótce do partnerów programu ma dołączyć koncern alkoholowy, który będzie się dzielił specjalistyczną wiedzą z pracownikami sklepów.

Skuteczność szkoleń prowadzonych w ramach Akademii Eurocash jest sprawdzana, m.in. przez badanie Tajemniczego Klienta. Jak wyjaśnia Carlos Saraiva skuteczność szkoleń potwierdzają też lepsze wyniki placówek, których pracownicy skorzystali ze szkoleń. Raz na kwartał placówki, które w badaniach uzyskały najlepsze wyniki, dostają w ramach nagrody określone kwoty do podziału pomiędzy wszystkich pracowników, którzy odbyli kursy wymagane na danym stanowisku oraz w danym okresie. Od początku istnienia programu szkoleniowego grupa przeznaczyła na ten cel 7 994 648 zł. W sumie na realizację Akademii Eurocash firma wydała dotychczas 15 650 000 zł. W I kw. 2014 roku w ramach nagród dla 27 tys. pracowników wypłacono ponad 1 mln zł. Średnio pracownik sklepu w ramach nagrody motywacyjnej może liczyć ok. 1 tys. zł nagrody rocznie. Kierownik placówki ma szansę z nagród otrzymać ok. 2000 zł rocznie. Pieniądze wypłacane są na karty bankowe, założone pracownikom, specjalnie, by móc bezpośrednio przelewać pieniądze osobom biorącym udział w szkoleniu, z pominięcie franczyzobiorcy.

W tym roku Akademia Eurocash dedykowana jest przede wszystkim standardom obsługi klienta, natomiast w 2015 r. program szkoleniowy będzie skupiać się na tematach związanych z zarządzaniem sklepem oraz personelem. Do końca 2014 r. grupa planuje przeszkolić dodatkowych 1500. Z różnego rodzaju szkoleń mogą korzystać wszystkie sklepy należące do sieci Delikatesy Centrum oraz wybrane placówki sieci sklepów abc. Jak wyjaśnił Carlos Saraiva, prezes Eurocash Franczyza ok. 20 proc. sklepów abc objętych zostało szkoleniami Akademii.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA