Europa Wschodnia ciągnie wyniki Metro Group do góry

Autor: portalspozywczy.pl 2 listopada 2010 19:39

W Europie Wschodniej Metro Group zwiększyło sprzedaż o 7,1 proc. do 12 mld euro. W lokalnych walutach wzrost był na poziomie 1,1 proc.

O 3,2 proc. do 8,2 mld euro wzrosła sprzedaż sieci hal Makro Cash&Carry w Europie Wschodniej. Zarząd Grupy podkreśla, że pozytywne wyniki sieć odnotowała przede wszystkim w Polsce, Rosji, Turcji i na Ukrainie. Wskazano również, że poprawia się sprzedaż żywności względem produktów niespożywczych.

Duże wzrosty w Europie Wschodniej zanotowała także sieć Real, osiągając 2,2 mld euro, czyli o 16,3 proc. więcej niże w analogicznym okresie 2009 r.

W sumie Metro Group na wszystkich rynkach odnotował zysk na poziomie 149 mln euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane