Excelsior inwestuje w e-sklep, bo rynek biżuterii w internecie rośnie o 30 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 13 maja 2014 13:36

Migomedia nawiązała współpracę z salonami jubilerskimi Excelsior, których oferta obejmuje biżuterię oraz zegarki. Zadaniem agencji będzie stworzenie strony WWW oraz sklepu internetowego. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie układów funkcjonalnych, zaprojektowanie grafiki strony i wdrożenie serwisu wraz z systemem CMS.

- Z raportu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce" przygotowanego przez KPMG wynika, że rynek dóbr luksusowych w Polsce był wart w 2013 roku 10,8 mld zł. Z roku na rok wartość zakupów online w kategorii biżuteria i zegarki rośnie o około 30 proc. Kobiety są „łowcami" okazji, uwielbiają rabaty, dlatego na stronie internetowej, oprócz prezentacji oferty, znajdą się informacje o bieżących promocjach w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo szczególnie kobiety często rezygnują z zakupów na etapie finalizacji zamówienia, dlatego w koszyku pojawią się komunikaty marketingowe oraz informacje dlaczego warto skorzystać z oferty, gdyż takie działania minimalizują ryzyko porzucenia koszyka. Z przeprowadzonych badań wynika, że średni wskaźnik rezygnacji dla internetowych koszyków zakupowych wynosi aż około 66 proc. - mówi Małgorzata Bednarek dyrektor ds. strategii w agencji interaktywnej Migomedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane