Experian: Wskaźnik odwiedzalności centrów handlowych spadł o 2,1 proc.

Autor: PAP 12 grudnia 2012 13:30

FootFall Indeks Polska w listopadzie spadł o 2,1 proc. rok do roku i o 4,1 proc. w porównaniu z poprzednim miesiącem i wyniósł 88,05 pkt. - podała firma Experian.

"Uważniej należy się przyjrzeć stracie dwuprocentowej w ujęciu rok do roku. Ten spadek jest symptomatyczny i wiele mówi o sytuacji handlu w polskich centrach handlowych. Wynika on z rosnącej podaży towaru i zwiększonej ilości kanałów jego dystrybucji. Konsumenci mają coraz większy wybór, który daje im ekspansja sklepów dyskontowych, osiedlowych obiektów zakupów oraz Internetu" - napisano w komentarzu do wskaźnika.

FootFall Indeks Polska przedstawia procentowe zmiany liczby odwiedzających wybrane centra handlowe na terenie Polski, co może służyć ocenie sprzedaży detalicznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane