F&F tylko w ramach Tesco, bez otwarć samodzielnych sklepów w galeriach

Autor: propertynews.pl 8 czerwca 2013 08:22

W 2012 roku ruszył pierwszy samodzielny, i jak do tej pory jedyny, sklep brytyjskiej marki odzieżowej F&F w Polska - w Centrum Handlowym Blue City w Warszawie. Choć sprzedaż produktów z tym logo w naszym kraju rozwija się, kolejnych tego typu placówek na razie nie będzie. Tesco - właściciel marki - będzie je sprzedawać w dużych i średnich sklepach Tesco.

- Naszym głównym celem było zaprezentowanie marki F&F. Tego, że możemy być obecni również w centrach handlowych. Jednak tego kierunku nie będziemy kontynuować - mówi w wywiadzie dla Propertynews.pl Ryszard Tomaszewski, prezes zarządu Tesco Polska.

Marka F&F jest obecna w 130 dużych i średnich sklepach Tesco w Polsce. Zdaniem prezesa, ogromny potencjał do rozwoju tych produktów jest w hipermarketach. Analiza wyników sprzedaży dla tej marki wykazała bowiem dwucyfrowy wzrost sprzedaży.

Firma mocno stawia teraz na budowę i modernizacje sklepów Tesco. Co roku oferta odzieży, obuwia, bielizny i akcesoriów F&F wchodzi do od kilku do kilkunastu nowych sklepów Tesco. - Stale modernizujemy stoiska F&F i powiększamy ich powierzchnię sprzedaży - mówi Ryszard Tomaszewski.

Sieć Tesco dotrzymuje także kroku w rozwoju sprzedaży on-line. - Przygotowujemy obecnie sprzedaż marki F&F przez internet. Prawdopodobnie na wiosnę w przyszłym roku ruszymy ze sprzedażą on-line w całej Polsce - podsumowuje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane