Fani zdecydują o kierunku rozwoju marki Frugo

Autor: pr 19 września 2011 10:10

Fani zdecydują o kierunku rozwoju marki Frugo

Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Frugo, produkowanego przez FoodCare. Outdoorowa kampania Frugo została przygotowana wspólnie z fanami tej marki skupionymi na Facebookowym fanpage'u "Frugo Wróć!", którzy ostatecznie zatwierdzili wygląd plakatu.

Zresztą ta współpraca jest kontynuowana w samej akcji: fani Frugo poprzez specjalną aplikację na Facebooku mogą wskazywać, w jakim kierunku powinien rozwijać się ten produkt. Kampania zachęca ich do tego hasłem "Chcecie nowe Frugo? No to jakie?".

 

Obecna akcja od 16 września obejmuje frontlighty (6x3) w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Katowicach.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane