REKLAMA
REKLAMA

Feedo.pl wchodzi do Polski, liczy na baby boom

Autor: dlahandlu.pl 1 października 2014 11:21

Sklep Feedo.pl. który działał dotychczas na rynku czeskim i słowackim planuje ekspansję w Polsce.

REKLAMA

Feedo  to sklep internetowy, gdzie wszystkie produkty przeznaczone są dla dzieci poniżej 3 roku życia (żywność, produkty higieniczne, zabawki). W cztery lata sklep osiągnął wartość 1,2 mln euro, realizując około 9000 zamówień miesięcznie. Z założenia żaden z klientów nie zostaje z Feedo na dłużej niż trzy lata (chyba, że w rodzinie pojawi się kolejne dziecko), ale strategia sprzedawania do tej małej grupy odbiorców (około 400 000 potencjalnych klientów) okazała się skuteczna. 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA