REKLAMA
REKLAMA

Firma konsultingowa Dia-Mart otworzyła biuro w Polsce

Autor: dlahandlu.pl 13 stycznia 2015 09:04

Firma od 20 lat istnieje na rynku francuskim i skupia się na doradztwie strategicznym dla sieci detalicznych. Jej klientami były jakie firmy jak Carrefour, Castorama, Intermarche, Go Sport, Nespresso.

REKLAMA

Agencja specjalizuje się zarówno w sprawach strategicznych i jak i operacyjnych np. określeniu poprawnego asortymentu, segmentacji punktów sprzedaży, CRM i programach lojalnościowych, e-commerce i sprzedaży wielokanałowej a także budowie koncepcji punktów sprzedaży, merchandisingu i retail designie.

Firma czerpie z doświadczenia ekspertów centrali firmy we Francji, a także Grupy Ebeltoft (sojusz firm handlu detalicznego z 20 krajów na świecie), oraz analityków rynku polskiego. Agencją kieruje Damien de Maisonneuve, pracujący od 12 lat w Polsce na stanowiskach menedżerskich w handlu.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA