Firma merchanisingowa Partner ASM tworzy dział analiz

Autor: dlahandlu.pl 15 kwietnia 2011 14:20

Monika Dacewicz objęła stanowisko key account managera w Partner ASM. Oprócz niej do zespołu agencji dołączają jeszcze trzy inne nowe osoby, a firma wyodrębnia ze swoich struktur dział analiz.


W sumie do Partner ASM dołączają cztery nowe osoby, w tym trzy do działu obsługi klienta, a jedna zajmować się będzie analizami rynkowymi w wydzielanym właśnie ze struktur firmy dziale analiz. Dołączą do niej dwie inne osoby, które dotychczas zajmowały się analizami w Partner ASM.

 

Agencja Partner ASM oferuje usługi merchandisingu, promocji sprzedaży, leasingu pracowniczego, outsourcing sił sprzedaży, dystrybucji materiałów POS, merchandisingu mobilnego, monitoringu cen, jak również wsparcia w procesie wprowadzania nowych produktów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane