Firma Mood Media przygotowała muzykę dla sieci sklepów Tchibo

Autor: www.dlahandlu.pl 29 sierpnia 2011 12:18

Mood Media Corporation nawiązała współpracę z siecią sklepów Tchibo. Umowę podpisano na trzy lata. W sklepach Tchibo będą nadawane indywidualnie skompilowane nagrania. Do lokali dostarczony zostanie program muzyczny oraz odpowiedni sprzęt audio.

Jak wyjaśnia Joanna Marcysiak, key account manager w firmie Mood Media - Tchibo wybrało nasz repertuar własny, którego autorami są artyści niezrzeszeni w żadnej branżowej organizacji. Stworzony program muzyczny bazuje głównie na gatunku Pop i jest zwolniony z opłat z tytułu praw autorskich.

Podpisanie umowy poprzedzono licznymi testami rozwiązań, które zaproponowała Mood Media. Do sklepów Tchibo, zlokalizowanych w największych większych miastach Polski, trafią urządzenia audio wraz z dyskami twardymi. Zapisany na nich repertuar muzyczny będzie aktualizowany co miesiąc.

- Orientacja na klienta jest jedną z podstawowych wartości Tchibo. Staramy się zapewnić wysoki komfort podczas dokonywania zakupów produktów użytkowych czy korzystania z oferty naszego baru kawowego. Liczymy, że dzięki wybranej oprawie muzycznej nasi klienci będą czuli się jeszcze lepiej w sklepach Tchibo - mówi Wojciech Kamiński, dyrektor ds. sklepów i e-sprzedaży w Tchibo Warszawa.

Pierwsze instalacje planowane są na koniec sierpnia, a cały proces powinien zakończyć się wraz z końcem roku.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane