Firma reklamowa chce kupić agencję badawczą należącą do Tesco

Autor: marketing-news.pl 19 marca 2015 10:05

Największa na świecie firma reklamowa WPP złożyła ofertę kupna agencji badawczej Dunnhumby. Stworzyła ona program Tesco Clubcard i do dzisiaj jest własnością sieci hipermarketów - podał serwis marketing-news.pl.

Jak dowiedział się "The Guardian", WPP złożyła ofertę Dunnhumby, która gromadzi i analizuje dane niemal miliarda kupujących. Dane te pomagają później firmom takim jak Coca-Cola czy Kellogg tworzyć programy lojalnościowe i spersonalizowane oferty oraz ustalać ceny.

W styczniu Tesco ogłosiło, że rozważa sprzedaż firmy. Miałaby to być część szerszej strategii mającej na celu poprawę sytuacji finansowej sieci i odzyskanie klientów, którzy wolą tanie dyskonty niż kupony Clubcard.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane