REKLAMA
REKLAMA

Firma reklamowa chce kupić agencję badawczą należącą do Tesco

Autor: marketing-news.pl 19 marca 2015 10:05

Największa na świecie firma reklamowa WPP złożyła ofertę kupna agencji badawczej Dunnhumby. Stworzyła ona program Tesco Clubcard i do dzisiaj jest własnością sieci hipermarketów - podał serwis marketing-news.pl.

REKLAMA
Jak dowiedział się "The Guardian", WPP złożyła ofertę Dunnhumby, która gromadzi i analizuje dane niemal miliarda kupujących. Dane te pomagają później firmom takim jak Coca-Cola czy Kellogg tworzyć programy lojalnościowe i spersonalizowane oferty oraz ustalać ceny.

W styczniu Tesco ogłosiło, że rozważa sprzedaż firmy. Miałaby to być część szerszej strategii mającej na celu poprawę sytuacji finansowej sieci i odzyskanie klientów, którzy wolą tanie dyskonty niż kupony Clubcard.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA