Firma Roleski przeciwnikiem produkcji marki własnej dla dyskontów

www.portalspozywczy.pl 18 kwietnia 2015 10:21

Jesteśmy przeciwnikami produkcji marki własnej dla dyskontów obecnych w Polsce i na dzień dzisiejszy nie zakładamy scenariusza, w którym to by mogło się zmienić. A wiemy, że bez tego ze swoją marką nie wejdziemy do tego kanału dystrybucji, bo niestety taka jest polityka zarządzających dyskontami – mówił podczas konferencji prasowej, promującej nową kampanię firmy Roleski Jakub Kołodziej, członek zarządu firmy Roleski.

W przeszłości firma Roleski przez kilka lat współpracowała z sieciami dyskontowymi. Dzisiaj produkty tej marki są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży w naszym kraju poza dyskontami.

- Nie ma możliwości, żeby jakikolwiek dyskont zaoferował nam wejście z naszym brandem na swoją półkę, nie żądając przy tym produkcji marki własnej. A my jesteśmy przeciwnikami produkcji private label dla dyskontów – twierdzi Jakub Kołodziej.

Na koniec 2014 r. Roleski wypracował ok. 300 mln zł przychodów ze sprzedaży. 

Roleski to rodzinna firma w 100 proc. z polskim kapitałem, która powstała w 1972 r. Firma ma własną konstytucję. - W tym dokumencie zawarta jest jedna, główna myśl przewodnia: firma Roleski ma trwać wiecznie. Co to oznacza? Że wszyscy, którzy jesteśmy częścią firmy, musimy zadbać o to, żeby nazwisko Roleski było synonimem dobrej, powtarzalnej jakości – podkreśla Marek Roleski, właściciel firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gość 2015-04-22 11:35:24

    I to podejście mi się podoba!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane