Firma Roleski wdrożyła system zarządzania sprzedażą w terenie

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2015 09:45

Firma Roleski, producent musztard, majonezów i keczupów wdrożył system INFINITE SFA w zakresie rozwoju sprzedaży w terenie poprzez automatyzację procesu obsługi zamówień, zarządzania czasem pracy oraz raportowania.

 

Liczba operacji realizowanych przez przedstawicieli handlowych Roleski systematycznie wzrasta, dlatego pojawiła się potrzeba automatyzacji kluczowych czynności sprzedażowych. Wraz z wdrożeniem aplikacji INFINITE SFA pracownicy zyskali dostęp do kluczowych informacji handlowych tj. aktualne cenniki czy promocje, dzięki czemu mogą natychmiastowo przygotować wiążącą ofertę dla klienta. Przyspieszyło to proces przetwarzania zamówień, jednocześnie zwiększając poziom obsługi kontrahentów Roleski.  

Kokpit menedżerski INFINITE SFA  umożliwia delegowanie zadań dla przedstawicieli oraz systematyczną weryfikację poziomu ich wykonania. Moduł GPS dostarcza informacji na temat przebytych przez handlowców tras, jak również ułatwia identyfikację tzn. „białych plam” na mapie obsługiwanych klientów.

U podstaw systemu SFA leży jak najlepsze wykorzystanie posiadanych informacji handlowych w procesach decyzyjnych firmy. Ankiety około-sprzedażowe dostarczają danych na temat działań konkurencji, jak również ogólnych trendów rynkowych.

Wiele procesów handlowych zachodzących pomiędzy Roleski a sklepami, z którymi współpracuje firma, ma charakter stały – zadaniem systemu mobilnego jest ich optymalizacja, ustandaryzowanie. Eliminując czasochłonne i podatne na błędy czynności manualne, pracownicy Roleski zyskali czas, który mogą przeznaczyć na dodatkowe działania sprzedażowe oraz budowanie trwalszych relacji z obecnymi klientami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane