REKLAMA
REKLAMA

Firmy coraz efektywniej prowadzą działania marketingowe na Facebook'u

Autor: dlahandlu.pl 24 listopada 2014 11:08

Jeszcze 3 lata temu głównym celem obecności firm i marek na Facebooku było zbudowanie społeczności, a więc maksymalizacja liczby fanów obecnych na firmowej stronie. Prowadzona komunikacja rzadko była poprzedzona strategią - częściej były to spontaniczne wpisy i zabawne zdjęcia, nastawione na zbudowanie zaangażowania i wygenerowanie 'lajków". Takie działania rzadko kiedy miały przełożenie na konkretne mierniki marketingowe czy sprzedażowe - uważa Anita Wojtaś-Jakubowska, dyrektor ds. obsługi klienta w agencji Think Kong.

REKLAMA
Teraz Facebook coraz mocniej dąży do monetyzacji - dziś za pokazanie naszego wpisu określonej grupie, na przykład 10 tys. osób, po prostu trzeba zapłacić. To sprawia, że działania firm i marek prowadzone są z większą rozwagą i z nastawieniem na efektywność.
Dziś Facebook daje unikalną możliwość tworzenia kampanii reklamowych kierowanych do precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej - na przykład wyłącznie zamężnych kobiet z dużych miast w wieku 30-45 lat, które lubią marki kosmetyczne. Na billboardzie czy szerokozasięgowych bannerach nasz przekaz zobaczą tysiące osób, wśród których tylko część będzie stanowiła nasza faktyczna grupa docelowa. Na Facebooku nasza treść reklamowa dotrze tylko do wskazanych z góry osób. Jednocześnie precyzyjne dotarcie do potencjalnego klienta przez największy serwis społecznościowy jest tańsze niż poprzez inne kanały (różnice były nawet ośmiokrotne) - wyjaśnia Anita Wojtaś-Jakubowska.

Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media oraz wsparciu komunikacji marek w Internecie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA