REKLAMA
REKLAMA

Firmy dostaną narzędzie kontroli decyzji zakupowych konsumentów

Autor: Puls Biznesu 28 lipca 2010 12:19

Centrum Monitorowania Rynku zamierza wyjść z ofertą badania konsumentów, które pokażą jak reklama wpływa na wybory przy sklepowej półce - podaje Puls Biznesu.

REKLAMA

Jakub Bierzyński, udziałowiec CMR i szef grupy Omicom Media Group inwestuje w technologie, które pozwolą śledzić zachowania konsumenta przy pomocy urządzeń elektronicznych, zbierając maksimum informacji dotyczących konsumpcji mediów i ich wpływu na decyzje zakupowe. Pełną parą firma ma ruszyć za kilka miesięcy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA