Firmy dostaną narzędzie kontroli decyzji zakupowych konsumentów

Autor: Puls Biznesu 28 lipca 2010 12:19

Centrum Monitorowania Rynku zamierza wyjść z ofertą badania konsumentów, które pokażą jak reklama wpływa na wybory przy sklepowej półce - podaje Puls Biznesu.

Jakub Bierzyński, udziałowiec CMR i szef grupy Omicom Media Group inwestuje w technologie, które pozwolą śledzić zachowania konsumenta przy pomocy urządzeń elektronicznych, zbierając maksimum informacji dotyczących konsumpcji mediów i ich wpływu na decyzje zakupowe. Pełną parą firma ma ruszyć za kilka miesięcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane