PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Firmy wydają miliony na reklamę w czasie Euro2012

Autor: www.dlahandlu.pl 19 czerwca 2012 12:07

W tygodniu, w którym rozpoczęły się mistrzostwa w piłce nożnej, wydatki firm na reklamę telewizyjną były rekordowo wysokie. Według danych Nielsena (okres od 4 do 10 czerwca) najwięcej, bo aż 19,5 mln zł, wydał T-Mobile. W pierwszej dziesiątce znalazła się również Biedronka (6,4 mln zł) oraz Lidl (3,5 mln zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.
TOP 10 marek, których reklamy najczęściej wystepowały w telewizji, znalały się odpowiednio: T-Mobile (19 586 572 zł), Orange (19 408 621 zł), Plus (10 387 975 zł), Biedronka (6 407 230 zł), Algida (5 120 296 zł), Knorr (4 705 708 zł), Play (4 477 723 zł), Black (4 185 320 zł), Samsung (4 008 681 zł) oraz Lidl (3 569 401 zł). Łączniena tygodniową reklamę wydały one prawie 82 mln zł.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane