REKLAMA
REKLAMA

Firmy wydają miliony na reklamę w czasie Euro2012

Autor: www.dlahandlu.pl 19 czerwca 2012 12:07

W tygodniu, w którym rozpoczęły się mistrzostwa w piłce nożnej, wydatki firm na reklamę telewizyjną były rekordowo wysokie. Według danych Nielsena (okres od 4 do 10 czerwca) najwięcej, bo aż 19,5 mln zł, wydał T-Mobile. W pierwszej dziesiątce znalazła się również Biedronka (6,4 mln zł) oraz Lidl (3,5 mln zł).

REKLAMA

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.
TOP 10 marek, których reklamy najczęściej wystepowały w telewizji, znalały się odpowiednio: T-Mobile (19 586 572 zł), Orange (19 408 621 zł), Plus (10 387 975 zł), Biedronka (6 407 230 zł), Algida (5 120 296 zł), Knorr (4 705 708 zł), Play (4 477 723 zł), Black (4 185 320 zł), Samsung (4 008 681 zł) oraz Lidl (3 569 401 zł). Łączniena tygodniową reklamę wydały one prawie 82 mln zł.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA