Fisiel w telewizji, prasie i internecie

Autor: dlahandlu.pl 14 lutego 2011 11:43

Fisiel w telewizji, prasie i internecie

Wystartowała kampania reklamowa Fisielowego kubka Delecta.

"Taki kisiel, to jest Fisiel!" - pod tym hasłem do końca marca br. potrwa kampania.

Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie i internecie. Komunikacja kampanii została podporządkowana specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.

Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki - króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie, Cartoon Network i Puls. W internecie przygotowano konkurs na stronie www.fisielowykonkurs.pl, wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.

Kampanię prasową, skierowaną do mam, zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej Tina, Przyjaciółka i Pani Domu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane