REKLAMA
REKLAMA

FJ traci franczyzobiorców na rzecz innych sieci

Autor: dlahandlu.pl 14 stycznia 2011 00:02

W miejsce sklepu FJ w Al. Niepodległości w Warszawie weszła sieć Lewiatan. Z kolei szyld FJ na jednej z mokotowskich ulic zajął Top Market.

REKLAMA
We wrześniu 2010 przedstawiciele sieci deklarowali, że wprowadzą nowy program dla franczyzobiorców, który pozwoli jej pozyskać nowych franczyzobiorców, a nawet zncznie zwiększyć ich liczbę.

FJ to grupa sklepów współpracująca z firmą F.J. Marketing Concept na zasadach umowy franczyzowej. F.J. Marketing Concept świadczy usługi
marketingowe wielu producentom branży FMCG. Specjalizuje się w marketingu kooperacyjnym. Obecnie posiada około 300 umów ze sklepami spożywczymi z Warszawy i okolic.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA