REKLAMA
REKLAMA

Food Care wprowadza lody pod marką BLACK

Autor: produkty 9 sierpnia 2012 11:26

Food Care wprowadza lody pod marką BLACK

lody BLACK Energy to smak limonki i mięty - identyczny, jak w napoju BLACK Mojito.

REKLAMA

„Takiego produktu jeszcze na polskim rynku nie było - powiedziała Paulina Włodarska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.

Energetyzujące lody BLACK Mojito dostępne są od początku sierpnia w sieciach POLOMarket i Żabka w rekomendowanej cenie detalicznej 1,99 zł za 105 ml.

  • onkol 2012-08-14 09:47:29

    Oj żeby ich tylko Tyson nie reklamował, bo inaczej czeka ich wielka klapa i rozczarowanie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA