PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Food Care wprowadza lody pod marką BLACK

Autor: produkty 9 sierpnia 2012 11:26

Food Care wprowadza lody pod marką BLACK

lody BLACK Energy to smak limonki i mięty - identyczny, jak w napoju BLACK Mojito.

„Takiego produktu jeszcze na polskim rynku nie było - powiedziała Paulina Włodarska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.

Energetyzujące lody BLACK Mojito dostępne są od początku sierpnia w sieciach POLOMarket i Żabka w rekomendowanej cenie detalicznej 1,99 zł za 105 ml.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • onkol 2012-08-14 09:47:29

    Oj żeby ich tylko Tyson nie reklamował, bo inaczej czeka ich wielka klapa i rozczarowanie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11109

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane