FoodCare promuje napój N-Gine spotami telewizyjnymi

Autor: press.pl 2 czerwca 2010 09:26

Rusza ogólnopolska kampania telewizyjna napoju energetyzującego N-Gine z portfolio firmy FoodCare. Choć w spocie nie wystąpił Robert Kubica, twarz napoju N-Gine wykorzystywana w kampanii billboardowej, reklama nawiązuje do wyścigu Formuły 1.

Rekalma będzie emitowana m.in. w TVN, TVN Siedem, TVN Turbo, Polsacie, Polsat 2, TV 4, Superstacji. Ponadto FoodCare kontynuuje sponsoring transmisji z wyścigów Formuły 1 w telewizji Polsat i Polsat Sport Extra.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane