REKLAMA
REKLAMA

Fortuna reklamuje soki pomidorowe

dlahandlu.pl 17 lutego 2014 11:06

Fortuna reklamuje soki pomidorowe

17 lutego startuje kampania reklamowa soków pomidorowych i warzywnych Fortuna. Działania promocyjne potrwają do końca marca i obejmą swym zasięgiem TV, internet i kino.

REKLAMA
Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność) i zachęcenie do ich spożywania.

 

Reklama będzie emitowana w blisko 90 stacjach telewizyjnych. Łącznie będzie wyświetlona blisko 8 tys. razy.

W internecie (kampania w wyszukiwarkach, popularnych portalach i na platformach VoD) film zobaczy ponad 12,5 mln konsumentów.
Uzupełnieniem są działania reklamowe w kinach, obejmujące swym zasięgiem kilkanaście miast i 350 sal kinowych sieci Cinema City oraz IMAX.

Wsparciem dla powyższych aktywności będą aktywności trademarketingowe prowadzone w sklepach oraz spójne i wyróżniające materiały POS, które pomogą w dobrej ekspozycji produktów.

Kampania reklamowa jest kolejnym krokiem na drodze do zbudowania odświeżonego wizerunku marki Fortuna, opartej na idei: „Mniej znaczy więcej".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA