REKLAMA
REKLAMA

Fortuna rusza z kampanią promującą napoje

Autor: dlahandlu.pl 12 lipca 2013 12:51

Z początkiem lipca Fortuna (Agros-Nova) rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową, prezentującą napoje o wysokiej zawartości soku. Kampania potrwa 2,5 miesiąca.

REKLAMA

Akcja reklamowa nowej linii napojów Fortuna obejmuje wszystkie najważniejsze kanały komunikacji z konsumentem. W telewizji reklama będzie emitowana w 70 największych stacjach. Łącznie spoty zostaną wyświetlone ok. 10 tys. razy.
Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej realizowana będzie z kolei w ośmiu największych miastach Polski - na nośnikach citylight oraz w metrze, autobusach i tramwajach.
Akcja będzie obecna także w prasie. Różne wersje reklamy pojawią się w najbardziej poczytnych magazynach: kobiecych, o życiu gwiazd i modzie. Aktywność outdoorową wspierać będą działania w Internecie, które obejmą: kampanię bannerową, reklamy w wyszukiwarkach oraz zwiększanie zasięgu poprzez wykorzystanie VOD. Spójne i wyróżniające POSM pomogą w dobrej ekspozycji produktu.

 

 

 

Wprowadzone do sprzedaży w kwietniu napoje Fortuny charakteryzuje m.in.: połączenie soku z naturalną wodą mineralną, wysoka zawartość soku - 60 proc., brak dodatku cukru czy słodzików, 30 proc. mniej kalorii niż napoje słodzone cukrem.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA