Fortuna rusza z kolejną kampanią reklamową

Autor: pr 1 sierpnia 2013 12:31

„Mniej znaczy więcej" - tak brzmi hasło kampanii rekomendacji nowych napojów marki Fortuna, prowadzonej przez agencję Streetcom Polska. Do kampanii zaproszono 2500 konsumentów ze społeczności Streetcom. Informacja o nowych produktach dotrze do prawie 250 000 osób.

Celem kampanii jest umożliwienie przetestowania nowego produktu.
W skład nowej linii napojów Fortuna wchodzą smaki: jabłko z papają i trawą cytrynową, cytrusy z trawą cytrynową oraz jabłko z arbuzem i miętą. Smaki napojów są lżejsze, ponieważ sok owocowy został połączony z wodą mineralną. Produkty nie zawierają cukru ani słodzików, dzięki czemu mają obniżoną o 30% kaloryczność.

 

Ambasadorzy marki Fortuna, w ramach kampanii product seeding, przetestują nowe napoje i podzielą się nimi ze znajomymi. Otrzymają także informacje edukacyjne o produkcie oraz ulotki dla swoich rozmówców. Kampania ma miejsce w świecie realnym i w sieci - wszędzie tam, gdzie konsumenci komunikują się ze sobą. Będą rekomendowali produkt także wśród znajomych w Internecie, w mediach społecznościowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane