Fortuna sponsoruje hity TVNu i Polsatu

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2012 09:28

Przez kilka najbliższych tygodni telewizyjne billboardy sponsorskie Fortuny (Agros-Nova) będą towarzyszyć programom z czołówki rankingów popularności stacji TVN: Na Wspólnej, Superkino (TVN) oraz Polsatu: nowej edycji Must Be the Music. W spocie Super owoce w roli soku, znana marka promuje 100 proc. sok mandarynkowy.


Billboardy sponsorskie Fortuny, które od kilku dni pojawiają się przed i po premierowych (poniedziałek - czwartek, godz. 20.00) i powtórkowych (wtorek - sobota godz. 11.00) odcinkach popularnego serialu Na Wspólnej oraz podczas piątkowych emisji seansów filmowych w cyklu Superkino o godz. 20.00.

Billboardy Fortuny zobaczy 3-milionowa widownia premierowych odcinków talent show: Must Be the Music (niedziela, godz. 20.00) i powtórek (sobota, godz. 12.15).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane