PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Francois Vincent: Nie boimy się koncentracji na rynku dystrybucji

Autor: dlahandlu.pl 1 kwietnia 2011 13:59

Jak pan postrzega ruchy konkurencji, np. stworzenie wielkiego podmiotu dystrybucyjnego, jakim będzie Tradis-Eurocash - pytamy Francois'a Vincent'a, dyrektora ds. rozwoju franczyzy w Carrefour Polska.

REKLAMA


Ta operacja się dzieje na rynku, ale ona nas nie ograniczy. Mamy zaufanie do swojego produktu i możliwości osiągnięcia pozycji lidera. Mnie interesuje rozwój Carrefoura. Na rynku od czasu do czasu mają miejsce różne wydarzenia. Ale my trzymamy się swojej strategii. Uważamy, że mamy dobry produkt i będziemy go wspólnie z partnerami franczyzowymi rozwijać. Uważam, że zainteresowanie ze strony franczyzobiorców marką Carrefour express, będzie duże, bo ma ona szansę stawać się ulubionym i wybieranym przez klientów sklepem. Oczywiście, ze duże podmioty dystrybucyjne są w stanie zaproponować dobre ceny dostaw i jest to jeden z czynników walki o klienta. Ale chociaż na rynku cena jest bardzo ważna, ale ważniejsze jest, czy sklep umie dostosować się do klienta i czy ma „to coś". I Carrefour express to ma.

Fragment wywiadu z dyrektorem ds. rozwoju franczyzy w Carrefour Polska


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA