Francuzi nie kupują żywności w internecie

Autor: dlahandlu.pl za businessinsider.com 13 kwietnia 2017 13:02

Bez względu na płeć i wiek, użytkownicy internetu we Francji kupują żywność przede wszystkim w sklepach stacjonarnych. Według badań przeprowadzonych w lutym 2017 r. przez firmę Promise Consulting, zaledwie 5 proc. respondentów zadeklarowało, że ostatni zakup artykułów spożywczych przeprowadziło w sieci.

95 proc. respondentów przyznało, że ostatnie zakupy zrobiło w supermarketach i hipermarketach, takich jak Auchan, Carrefour, E.Leclerc i Géant.

Według innego badania, przeprowadzonego przez firmę Mappy, około 19 proc. cyfrowych nabywców w wieku od 18 do 64 lat dokonało e-zakupów artykułów spożywczych w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Firmy, które myślą o rozszerzeniu wpływów z e-grocery, jak choćby Amazon, który zamierza wdrożyć usługę Prime Pantry we Francji i Belgii, skupiały się dotąd na logistyce dostaw. Jednak przede wszystkim muszą zmierzyć się z małym zainteresowaniem swoimi usługami wśród e-konsumentów - zauważa businessinsider.com.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11054

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane