Franczyzobiorca FJ zmienił szyld na Carrefour Express

Autor: dlahandlu.pl 12 maja 2012 20:52

W miejsce sklepu FJ przy ul. Anielewicza w Warszawie weszła sieć Carrefour Express. Logo tej sieci nie ma już na sklepach przy ulicy Ogrodowej i Karmelickiej gdzie pojawiła się Minuta 8 oraz w Al. Niepodległości, gdzie działa sieć Lewiatan.

W kwietniu 2011 roku przedstawiciele sieci deklarowali, że wprowadzą nowy program dla franczyzobiorców, który pozwoli jej pozyskać nowych franczyzobiorców i zncznie zwiększyć ich liczbę. Firma kilka lat temu miała nawet plany giełdowe.

FJ to grupa sklepów współpracująca z firmą F.J. Marketing Concept na zasadach umowy franczyzowej. F.J. Marketing Concept świadczy usługi
marketingowe wielu producentom branży FMCG. Specjalizuje się w marketingu kooperacyjnym. W 2010 roku miała około 300 umów ze sklepami spożywczymi z Warszawy i okolic.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Jaca 2012-05-14 18:13:00

    Predzej czy później Carrefour ich pieknie wydutka...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane