Franczyzobiorcy McDonald's niezadowoleni ze strategii sieci

www.portalspozywczy.pl 17 lipca 2014 11:38

Franczyzobiorcy McDonald's niezadowoleni ze strategii sieci

Jak wynika z tegorocznej edycji raportu Janney Capital Markets, franczyzobiorcy sieci McDonalds są największymi pesymistami, od momentu gdy zaczęli być pod tym względem badani. Są niezadowoleni ze zmian w menu fast-foodowego giganta, które mocno się rozrosło, z natłoku ofert specjalnych i tymczasowych, trudnego otoczenia gospodarczego i błędów marketingowych - poinformowała telewizja CNBC.

Franczyzobiorcy w najnowszej ankiecie wypowiedzieli się na temat swoich przewidywań na najbliższe miesiące dotyczących sprzedaży i wyników. W skali od 1 (całkowity pesymizm) do 5 (całkowity optymizm) średnio wskazywali zaledwie 1,84. To najgorszy rezultat od czasu rozpoczęcia tego typu badań w 2003 r.

Janney przewiduje, że w czerwcu spadek sprzedaży w lokalach McDonalds w Stanach Zjednoczonych spadł o 2,6 proc. W zapowiedziach na lipiec mówi się o spadku rzędu 1,8 proc.

McDonalds ma aktualnie w USA najgorszą passę od marca 2003 r. Fast-foodowa sieć zanotowała spadki sprzedaży w sześciu z siedmiu miesięcy do maja 2014 r. (włącznie). Wyjątkiem był kwiecień, w którym sprzedaż pozostała bez zmian względem tego samego miesiąca w 2013 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane