REKLAMA
REKLAMA

Fresh24.pl zanotował stratę w wysokości 3,6 mln zł, wdraża program restrukturyzacyjny

Autor: dlahandlu.pl 17 czerwca 2011 10:05

Notowana na New Connect spółka Fresh24.pl podała wyniki finansowe za 2010 rok. W okresie styczeń - grudzień 2010 r. firma uzyskała przychody ze sprzedaży w wysokości 2 753 906 zł (488 749 zł w analogicznym okresie 2009 r.). Strata netto to 3 646 992 zł (1 712 182 zł straty w 2009 r.).

REKLAMA

Strata ze sprzedaży spółki w ubiegłym roku wyniosła 3 082 696, natomiast EBITDA to - 3 301 175 zł.

Jedną z większych inwestycji spółki w 2010 r. było przeniesieni się do większego centrum kompletacyjnego. Ponadto, na początku br. wdrożono program restrukturyzacyjny, którego efekty będą widoczne w III kw. 2011 roku.

Średnia wartość zamówienia spółki Fresh24.pl w 2010 roku to 244 zł. Spółka konkuruje na rynku głównie z PIotrem i Pawłem, Frisco, Almą oraz a.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA