PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Freshmarket rusza z kampanią. Zatrudnił gwiazdy: Kayah i Andrzeja Piasecznego

Autor: dlahandlu.pl 4 września 2014 13:32

Freshmarket rusza z kampanią. Zatrudnił gwiazdy: Kayah i Andrzeja Piasecznego

Ruszyła pierwsza, ogólnopolska kampania reklamowa, istniejącej na rynku od 5 lat sieci sklepów Freshmarket. Koncepcja komunikacji oparta jest o spoty reklamowe, do których piosenkę „I say a little prayer" Arhety Franklin w aranżacji Andrzeja Smolika, zaśpiewali Kayah i Andrzej Piaseczny.

- Polacy zobaczą spoty reklamowe, pokazujące przygotowanie prostych i nieskomplikowanych, ale smacznych i świeżych potraw. Warto podkreślić, iż ważnym elementem komunikacji marki jest muzyka. Komunikacja wspierana będzie także poprzez działania w radio, internecie, social media oraz public relations - mówi Przemysław Kijewski, dyrektor strategii i marketingu w firmie Żabka Polska. 
Startująca 3 września br. kampania reklamowa ma na celu zaprezentowanie sklepów w ich nowej odsłonie. W ramach kampanii zaplanowano: reklamy prasowe, outdoor oraz spoty telewizyjne. Nowe oblicze zyska także strona internetowa marki. O codziennych inspiracjach w gotowaniu, w życiu, sztuce i muzyce fani marki będą mogli porozmawiać na nowo powstałym fan page'u na Facebooku.
Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa Grey, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia. Nową stronę internetową przygotowała agencja MediaMint. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Q&ACommunications.

Kampania potrwa do końca listopada. Kampanii towarzyszyć będzie konkurs muzyczny, w który do wygrania będzie 50 tys. zł. Dodatkowo w sklepach pojawi się płyta z nagraniem przeboju I say a little prayer w wykonaniu Kayah i Andrzeja Piasecznego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane