Freshmarket, Żabka i Żywiec ze wspólną kampanią outdoorową

Autor: www.dlahandlu.pl 3 lutego 2015 09:28

Freshmarket, Żabka i Żywiec ze wspólną kampanią outdoorową

1 lutego 2015 roku na billboardach w wybranych miastach Polski pojawiły się hasła promujące markę Żywiec w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Akcja potrwa do 28 lutego i będzie skupiona wokół sloganów charakterystycznych dla danego regionu.

Zaletą kampanią są proste i zabawne połączenia słów m.in. w Poznaniu - „Poznań Żywca w Żabce", Bytomiu - „Najlepsza okazja BYTOMieć", Częstochowie - „Często chowa się do lodówki", Katowicach - „Spodek cen" i Chorzowie - „Żywiec w Żabce, kumasz?".

Wspólnie z producentem możemy zintensyfikować działania mające na celu pozyskanie nowych, ceniących lokalność klientów - komentuje Edward Plikus, dyrektor kategorii alkohole w spółce Żabka Polska.

Nawiązujące do piwa hasła znajdą się na ponad 500 nośnikach w wybranych miastach Polski. Kampania będzie wspierana billboardami znajdującymi się w pobliżu sklepów Żabka i Freshmarket i plakatach przy drzwiach wejściowych lokali, biorących udział w akcji. Specjalnie na potrzeby komunikacji stworzony został także landing page (freshmarket.pl/promozywiec), na którym dostępne będą kreacje i regulamin akcji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane