REKLAMA
REKLAMA

Frisco: Najwięcej mobilnych klientów na Mokotowie i Ursynowie

Autor: pr,www.dlahandlu.pl 19 grudnia 2013 11:14

O ponad 200proc. zwiększyła się liczba wizyt klientów we Frisco.pl złożonych przy pomocy urządzeń mobilnych w okresie działania wirtualnego sklepu w metrze względem poprzedniego miesiąca. Wśród mężczyzn wzrost ten wyniósł 220 proc., a 180 proc. wśród kobiet. Prawie co trzecia osoba, która zrobiła zakupy we Frisco.pl przez aplikację mobilną na smartfona, mieszka na Mokotowie lub Ursynowie.

REKLAMA
Dalej plasują się Praga Południe i Ochota - na te dzielnice przypadło odpowiednio 9 i 8 proc. zamawiających w ten sposób w internetowym supermarkecie. Najmniej mobilni na spożywczych e-zakupach okazali się mieszkańcy Wesołej, a następnie Rembertowa, Targówka, Wawra i Włochów. Wirtualny supermarket Frisco w warszawskim metrze ruszył na początku listopada br. i działał do końca miesiąca. Ściany po obu stronach stacji Centrum były wówczas wyklejone grafikami imitującymi półki sklepowe, z których można było zrobić zakupy z dostawą do domu skanując smartfonem kody kreskowe poszczególnych produktów.

 

- Głównym zadaniem pierwszego wirtualnego sklepu w warszawskim metrze było pokazanie klientom, że codzienne zakupy mogą być mobilne, a przez to też bardzo wygodne. Chcieliśmy przekonać ich, że dziś nie trzeba tracić cennego czasu w kolejkach, bo produkty do domu można zamówić praktycznie z każdego miejsca, a my dowieziemy je pod drzwi. Cała akcja miała też zwiększyć rozpoznawalność Frisco wśród konsumentów. Po miesiącu działania wirtualnego sklepu z całym przekonaniem możemy stwierdzić, że spełnił on swoje cele. Przez cały listopad notowaliśmy znaczące wzrosty odwiedzin w naszym sklepie. Co więcej, mobilnymi zakupami spożywczymi w internecie zainteresowali się nie tylko warszawiacy, bowiem co 11. zamawiający przez aplikację to osoba mieszkająca poza stolicą - zauważa Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

W całym listopadzie Frisco odnotowało dwukrotny wzrost liczby osób korzystających z mobilnej aplikacji. Zwiększyło się też ogólne zainteresowanie internetowym supermarketem wśród konsumentów. Przez pierwszy tydzień działania wirtualnego sklepu zanotowano trzy razy więcej wejść na Frisco.pl w porównaniu do danych sprzed miesiąca, a w kolejnych tygodniach listopada odwiedzalność strony utrzymała się na dwukrotnie wyższym poziomie względem analogicznego okresu w październiku br.

Największy wzrost zainteresowania mobilnymi zakupami wirtualny sklep w metrze wywołał wśród osób od 18 do 24 lat. Do internetowego Frisco.pl w listopadzie weszli oni za pomocą urządzeń mobilnych o blisko 350 proc. więcej w porównaniu z poprzednim miesiącem. Niemniej jednak na uruchomienie supermarketu na stacji Centrum bierni nie pozostali też seniorzy - w kategorii od 65 lat wzwyż liczba mobilnych wizyt we Frisco.pl w tym okresie wzrosła o prawie 170 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA