Frisco.pl: jakość kluczowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej w e-handlu

Autor: portalspozywczy.pl 20 stycznia 2011 10:23

- Tesco.com, jako kolejny gracz na polskim rynku handlu internetowego to na pewno konkurencja dla naszej firmy. Jesteśmy jednak spokojni. Sklep internetowy Tesco w naszym kraju będzie zapewne działał analogicznie do modelu brytyjskiego, a tej formule nie jest w stanie zaoferować tak wysokiej jakości jak Frisco.pl - mówi Witold Ferenc, prezes Frisco.pl.

- Nasz sklep słynie z tego, że 99 proc. zamówień jest bez braków. Badania rynkowe potwierdzają, że wśród coraz większej ilości graczy na rynku handlu internetowego, jakość i kompletność zakupów stają się najważniejsze - dodaje prezes Frisco.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane