Frisco.pl wydaje drukowany magazyn, który będzie rozdawany w kawiarniach i restauracjach

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2015 11:12

Frisco.pl wydaje drukowany magazyn, który będzie rozdawany w kawiarniach i restauracjach fot. Frisco

Internetowy supermarket Frisco.pl rozpoczął wydawanie bezpłatnego miesięcznika #friscofresh. Znajdują się w nim treści o charakterze kulinarnym – przepisy, porady, relacje z ciekawych wydarzeń związanych z gotowaniem, a także reportaże, felietony czy wywiady z uznanymi postaciami ze świata kuchni.

Drukowana wersja magazynu w nakładzie 8 tys. szt. będzie dostarczana klientom Frisco.pl, a także dystrybuowana w 400 kawiarniach i restauracjach w Warszawie. Publikacja jest również udostępniania w formie elektronicznej. - Poprzez ten magazyn chcemy budować relacje z naszymi klientami, a jednocześnie pokazać im, co mamy do zaoferowania we Frisco. A jest to przede wszystkim szeroki asortyment produktów, również świeżych, z dowozem prosto do domu, za którymi stoi wysoka jakość w rozsądnej cenie. Działając wyłącznie w internecie, bez zaplecza hipermarketów, ściśle współpracujemy z dostawcami, by każdego dnia do klientów trafiały świeże warzywa, owoce czy ryby. Ta jakość w dużym stopniu wyróżnia nas na rynku, co mam nadzieję, również będzie można dostrzec czytając #friscofresh – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl. 

Pierwszy numer magazynu #friscofresh poświęcony jest tematyce fantazji. Pojawiają się w nim przepisy bazujące na produktach dostępnych we Frisco, m.in. na kokosowy pudding chia z mango, coq au vin czy zupy z dyni. Na czytelników czeka też artykuł o Japonii i jej fascynującej sztuce kulinarnej, wywiad z Kurtem Schellerem oraz felieton autorstwa Aleksandra Barona – szefa kuchni restauracji Solec 44. Na łamach magazynu znalazł się również reportaż z wizyty w ekologicznym gospodarstwie rolnym Pana Ziółko. Z pierwszego wydania można się też dowiedzieć, jakie jest ostatnie kulinarne odkrycie Agaty Wojdy prowadzącej lokal „Opasły Tom”, a także co wydarzyło się podczas zorganizowanych ostatnio warsztatów z cyklu #friscofresh.  - Wydając nasz nowy magazyn #friscofresh chcemy wprowadzić rodzimy content marketing na całkowicie nowy poziom. Jesteśmy przekonani, że nietuzinkowa szata graficzna, wyjątkowe przepisy, trafne recenzje i ciekawe autorskie treści spodobają się wszystkim czytelnikom i zachęcą ich do regularnego korzystania z Frisco.pl – dodaje Magdalena Grzebyk, customer engagement director we Frisco.pl i redaktor naczelna magazynu #friscofresh.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane