Frisco.pl z wizerunkową kampanią w radiu i internecie

www.portalspozywczy.pl 7 marca 2016 09:57

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa internetowego supermarketu Frisco.pl, prowadzona pod hasłem „Dźwigaj tylko to, co kochasz”. - Chcemy przedstawić Frisco.pl jako nowoczesną i wygodną alternatywę wobec hipermarketów na duże zakupy spożywcze - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

- Naszym celem jest dotarcie do konsumentów z informacją, że korzystając z e-sklepu można szybko, sprawnie i bez dźwigania zrobić zakupy z dostawą prosto do domu, a zaoszczędzony czas, co również istotne przy okazji świąt, przeznaczyć na to, co rzeczywiście jest w życiu ważne, czy po prostu przyjemne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Dodaje, że kampania Frisco.pl obejmuje stacje radiowe, tj. Eska Warszawa, Kolor Warszawa, RMF Maxxx Warszawa, Rock Radio Warszawa, Eska Rock Warszawa, Radio Wawa, Zet Chilli, Zet Gold i Radio Plus, a także billboardy, kreacje na autobusach komunikacji miejskiej oraz internet.

- Reklamy Frisco.pl pojawiają się również w siłowniach sieci Zdrofit i Calypso, na ekranach w placówkach medycznych Lux Med i Medicover, a także w windach warszawskich biurowców, czyli tam, gdzie może przebywać klient. Kampania prowadzona jest do końca marca - informuje Tomasz Dębowski.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane