Frisco.pl zachęca do zakupów spożywczych w sieci

Autor: wirtualnemedia.pl 12 maja 2016 09:51

Supermarket internetowy Frisco.pl uruchomił nową platformę komunikacji marki, czego pierwszym etapem jest zintegrowana kampania reklamowa pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…” - podają wirtualnemedia.pl.

- Strategicznymi i długofalowymi celami działań, które właśnie rozpoczęliśmy, są budowa świadomości marki Frisco.pl i zachęcanie klientów do rozważania zakupów online jako nowoczesnej i wygodnej alternatywy dla dużych zakupów w marketach - mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu firmy.

Częścią nowej platformy komunikacji Frisco.pl jest kampania reklamowa pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Reklamy w humorystyczny sposób przekonują klientów, że korzystanie z wygodnej i szybkiej formy zakupów internetowych w supermarkecie Frisco.pl pozwala zaoszczędzić czas, który można dzięki temu poświęcić na bardziej przyjemne zajęcia.

Akcja jest prowadzona w radiu, internecie oraz na outdoorze (billboardy, nośniki w komunikacji miejskiej). Ponadto na Frisco.pl uruchomiono konkurs mający zachęcić internautów do pierwszych zakupów w tym serwisie. 

Wszystkie działania przygotowała agencja SMG. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane