Frisco: Sprzedaż żywności przed Wielkanocą wzrasta o 18 proc.

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 10 kwietnia 2014 11:12

- Sprzedaż artykułów spożywczych przez internet w stolicy w okresie Wielkiej Nocy wzrasta o 18 proc. w stosunku do miesiąca poprzedzającego święta. Obserwujemy, że popularność zakupów spożywczych przez internet zwiększa się z roku na rok o 70 proc. - mówi Grzegorz Bielecki, członek zarządu Frisco.pl

Najwiekszą popularnością wśród klientów cieszą się oczywiście: jaja, żur, majonez, chrzan, rzodkiew i słodycze. - Warszawiacy na Wielkanoc stawiają również w dużej mierze na własne wypieki - w miesiącu świątecznym kupili bowiem blisko 2,2 tony produktów do pieczenia, w tym mąki, cukru lub różnorodnych aromatów, czyli prawie dwukrotnie więcej niż w miesiącu poprzedzającym święta. Przed Wielkanocą też ogólnie więcej wydajemy na zakupy spożywcze - wysokość średniego rachunku była wyższa w tym okresie o ok. 25 zł niż na miesiąc przed świętami - mówi Grzegorz Bielecki.

Jak co roku spodziewamy się największego szczytu zakupowego w okresie Wielkiego Tygodnia. Niemniej jednak już teraz widać dużo większe zainteresowanie naszym e-supermarketem niż przed rokiem - przypomina członek zarządu Frisco.pl.

Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych w tym sklepie na terenie Warszawy w okresie luty-marzec 2013.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane