PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Frisco zwiększa sprzedaż za pośrednictwem aplikacji mobilnych

Autor: www.dlahandlu.pl 16 września 2014 12:00

Dwukrotnie więcej wejść na stronę za pomocą urządzeń mobilnych odnotowało Frisco.pl w okresie sprzedaży prowadzonej na ulicach Warszawy z około stu wirtualnych Frisco Vanów w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

Pomiędzy 17 czerwca a 17 lipca br. z makiet przedstawiających samochody Frisco można było dokonywać zakupów spożywczych za pomocą smartfona. W tym celu wystaczyło zeskanować odpowiedni kod kreskowy lub zrobić zdjęcie wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Łącznie podczas trwania kampanii stronę internetową sklepu odwiedziło o niemal 60 proc. więcej klientów w ujęciu r/r.

-  W czasie akcji zanotowaliśmy znaczący wzrost aktywności naszych klientów przy użyciu urządzeń mobilnych. W stosunku do poprzedniego miesiąca, podczas kampanii liczba zamówień za pośrednictwem aplikacji zwiększyła się o 53 proc., a unikalnych użytkowników o 45 proc. - mówi Nicolas Jedraszak, prezes internetowego sklepu Frisco.pl.

W okresie trwania akcji największym zainteresowaniem w e-supermarkecie cieszyły się takie produkty sprzedawane z Frisco Vanów jak woda niegazowana, banany i sezonowe warzywa, przede wszystkim krajowe pomidory i rzodkiew. Klienci chętnie kupowali również różnorodne środki chemii gospodarczej i artykuły higieniczne, spośród których najczęściej decydowali się na ręczniki papierowe

Wiele produktów dostepnych na wirtualnych Frisco Vanach, w okresie trwania mobilnej akcji na ulicach stolicy odnotowało znaczące wzrosty sprzedaży. W porównaniu do wcześniejszego miesiąca klienci zamówili 29 razy więcej płatków śniadaniowych LUBELLA Corn Flakes. Dwudziestojednokrotny wzrost popularności dotyczył z kolei kapsułek do zmywarek FAIRY PLATINUM, a blisko piętnastokrotny - zawieszek do WC BREF Blue Aktiv czy proszku do prania Ariel Color.

Akcja z mobilnymi Frisco Vanami była kolejną kampanią Frisco.pl wykorzystującą rozwiązania mobilne. W listopadzie 2013 roku uruchomiony został pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Ściany peronów stacji Centrum zostały wówczas wyklejone grafikami przedstawiającymi witryny sklepowe, z których klienci przy pomocy smartfona mogli zamawiać produkty do domu. Podobną akcję Frisco przeprowadziło w kwietniu 2014 roku. Towarzyszyły jej reklamy w różnych punktach Warszawy, a także konkurs, w którym główną nagrodą były roczne zakupy za darmo.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane