Frosta rusza z 3 miesięczną kampanią w mediach

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2016 11:21

19 września, pod hasłem „100% naturalnego smaku”, rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTY. Spoty promujące zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta pojawią się w telewizji, radiu oraz Internecie.

Bohaterami tegorocznej odsłony kampanii telewizyjnej są Złote paluszki, gama szpinaków oraz ubiegłoroczna nowość – warzywa w kartonikach. W internetowych wersjach spotów promowane będą również Dania gotowe oraz tegoroczne nowości FRoSTY, m.in. gama burgerów warzywnych i rybnych czy mintaj panierowany w trzech wersjach smakowych. W rolę przewodnika wciela się Piotr z FRoSTY, przybliżając widzom politykę 100% naturalnego smaku, gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek.W kampanii podkreślony został także certyfikat MSC, mówiący o pochodzeniu ryb – wyłącznie z łowisk oznaczonych Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa MSC.

Działania reklamowe obejmą telewizję, Internet oraz radio. Kampania telewizyjno-radiowa potrwa do końca grudnia br. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji, takich jak: TVP, TVN, Polsat, Radio ZET oraz RFM FM, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa na YouTubie, Facebooku oraz platformach ipla.tv, onet.pl i player.pl, na potrzeby której zostały zaprojektowane dedykowane wersje reklam.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane