REKLAMA
REKLAMA

Frosta startuje z kampanią w internecie

Autor: pr 27 października 2011 10:36

27 października br. wystartuje wizerunkowo-informacyjna kampania internetowa poświęcona nowym warzywom marki FRoSTA.

REKLAMA
Producent mrożonek przygotował internetową kampanię poświęconą warzywom na patelnię. Odbywa się ona równolegle z kampanią telewizyjną nowych warzyw marki FRoSTA. Ma na celu zaprezentowanie oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata.

Zastosowane w kampanii banery reklamowe w niekonwencjonalny sposób prezentują składniki nowych, międzynarodowych warzyw na patelnię marki FRoSTA. Przy zdjęciach apetycznych warzyw widnieją pytania: Jak to robią Włosi? Lubisz jak jest ostro? Spróbujesz egzotycznych pozycji? -  Nasza grupa docelowa jest wymagająca i nie zadowoli się standardowymi reklamami. Dlatego postawiliśmy na żartobliwą konwencję, aby zwrócić uwagę naszych konsumentów i zachęcić do poznania nowych warzyw FRoSTY. Jednocześnie te przewrotne skojarzenia oddają międzynarodowy charakter, zdecydowany smak i różnorodność naszych warzyw na patelnię - wyjaśnia Aleksandra Wysocka, marketing manager.

Kampania on-line realizowana będzie w serwisach grupy Gazeta.pl, wyszukiwarce Google.pl, portalu kulinarnym Gotujmy.pl, oraz platformach VOD. Autorem kreacji graficznych jest agencja GoldenSubmarine. Za planowanie mediów jest odpowiedzialna agencja Media Contacts. Kampania będzie obecna w Internecie do 30 listopada br. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA